sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Valmistumiskortti

Vihdoin onnistuin laittamaan uudelle koneelleni uusia kuvia, ja vanhojakin ja tuomaan ne tänne,,,,oli vähän erilainen juttu kuin ennen,,,hoh hoijaa,,,,

Tässä ystävämme tytölle valmistujaiskortti. Hän valmistui kokiksi, kuva ehkä oikein ole sellainen, mutta ,,,,,Ostin kaikkea pientä rekvisiittaa eli tuo lautanen aterimien kera on sellainen,,,,ja enkelihän pitää aina olla! Ihania nuo kirjainjutut,,,,,
Tämä kortti ja lahja on vielä antamatta, kiirettä pukkaa vastaanottopäässä,,,,,Onnea Jenna-kokille vielä kerran!



lauantai 28. kesäkuuta 2014

Hyvää kesää!!



                                   Hyvää kesää kaikille!!!!!
(kukka vanhassa ruostuneessa maitotonkassa on vuodelta 2013, pihastamme.....)

torstai 19. kesäkuuta 2014

sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Kesä

Pihalla
linnut pitävät konserttiaan,
vai liekö laulukilpa,
    niin railakasta on laulanta.
Muuten
on hiljaista,
voi kuulla ajatuksensa,
olla vain hiljaa,
itsekseen.
Miten ihana tapa
pitää vapaapäivää,
kerätä voimia tulevaan työviikkoon
,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ihanaa kesää sinullekin, blogissa vieraileva,
joko tarkoituksella
-----tai sattuman heittämänä---------


keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Juhon opinnot takana!

Poikamme Juho valmistuu lauantaina, on suorittanut liiketalouden perustutkinnon :) Onnea ja menestystä. Nyt en osaa poimia kutsukuvaa enkä onnittelukorttia, tämä uusi läppäri on niin hieno,,,,,ääähhh,,,myöhemmin sitten, kunhan tuo poika kerkeää antamaan minulle kunnollista opetusta. Kirjoittaa sentään osaan, hih!

Minulla on töistä vapaata, ja olen aikatauluttanut siivoamiset, leipomiset. Päätin hulluuksissani tehdä myös karjalanpiirakoita, sekä gluteenittomina että tavis-versiona. Kaikki muut tarjottavat ovatkin sitten gluteenittomia, mitä tuota erittelemään,,,,eli suklaahippu-pipareita, kikherne-suklaakakku, toscapullat. Huomenna ja ylihuomenna vielä työn alla kasvis- ja kinkkupiirakka, lakka-kermatäytekakku, mansikka-juustokakku,,,,,jos kaikki onnistuu,,,,,ja mitähän vielä,,,,,,,,,,,,,,pitkiä päiviä, mutta ei työstressiä! - eiköhän sitä näillä yhdet juhlat vietetä ,,,,,,,,,,,,,,

Onnea, iloa ja menetystä kaikille uusille ylioppilaille ja valmistujille!

lauantai 24. toukokuuta 2014

Huh hellettä

Poika tilasi netistä uuden läppärin minulle, kun entinen alkoi ilmoittamaan sopimustaan irti,,,,,tässä on näppäimet ihan erilaiset, jne,,,,,,,,,,,,,,,,oooohhhooo, onpa vaikeaa tämä tietotekniikka,,,,vanhemmalla iällä,,,,,,,,,,

Iloa iltaasi!

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Äiti

Äiti
 - kädet ryppyiset,
kasvot elämän uurteita täynnä,
miten ne silisivätkään,
kun tunnistit tutun sanan, laulun,
kasvot,
miten rakas sinä olitkaan,
äiti,
ja vieläkin,
äitini rakas,
ajatukset viipyilevät muistoissani,,,

************

Hyvää Äitienpäivää meille kaikille äideille!

Minun äitini on jo ollut pitkään Taivaan kodissa,
siellä hänen on hyvä olla!