sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Joulu tulloo....oletko valmis....

Entisestä mainoksesta jahvat tulloo - nyt siis joulu,,,,,Koska olin aiemmin kipiä ja sitten tuo uusi työkuvio, on koti jäänyt vielä enemmän hunningolle, suorastaan rappiolla - ja siellä ei ole hyvä olla.....Nyt perjantaina minulla oli vapaapäivä ja siivosin vanhan rintamamiestalomme asuinkerrokset - ja minulla on aina perinteenä ollut, että joulukuun 1. päivänä laitan huopaisen joulukalenterin esille sekä meidän perheen tonttuversiona - kolme kappaletta - ja nyt se päivä jo meni. Nyt sitten sain tehtyä tämänkin homman - pikkuhiljaa lisäilen joulua kotiin - tästä se lähtee!

Mieheni oli perjantaina nukutuksessa tehdyssä nenän rustojen ym. leikkauksessa - hänellä on vielä uniapnea ja kaikkea muutakin asioihin vaikuttavaa, joten jännitin tämän onnistumista - joutui olemaan yön sairaalassa tuon apneansa takia - hyvä kun ovat tarkkoja - mutta onneksi kaikki meni hyvin ja nyt on jo kotona toipumassa. Onneksi minulla oli tuo vapaa, koska minähän se olen meidän perheessä se jännittäjä - nukuin huonosti to-pe välisen yön ja vielä pe-la meni vähän kiikun kaakun ja heikun keikun.

Levollista ja stressitöntä joulun valmistelua itse kullekin säädylle!

4 kommenttia:

ritva kirjoitti...

Hyvä kun kaikki meni hyvin kyllä se joulu tulee ja menee ilman hössötystäkin. Rauhaisaa joulun odotusta.♥

Unknown kirjoitti...

Loppu hyvin kaikki hyvin.Tulee se joulu vähemmälläkin hössötyksellä,sen olen huomannut viimeaikoina ;) mut kivahan se on kaikkea kaunista laitella itsensä ja muiden iloksi.Mukavaa joulun alusaikaa.

mummeli kirjoitti...

Näin se menee joulukuu vauhdilla, ennekuin huomaakaan onkin jo aatto käsillä, mutta se tulee ja menee vaikak ei siihen mitään valmisteluja tekisi. Kun vain osaisi olla kuin ei mitään oliskkaan tulossa.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Joulun tunnelma hiipii pikkuhiljaa. Ihanaa joulun odotusta.