sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Aurinkoista äitienpäivää

Äitienpäivä - me vietämme sitä ihan eri lailla kuin normaalisti. Mies pitää 2,5 kuukautta lomaa ja tekee mökille uutta savusaunaa palaneen tilalle. On ollut siellä toukokuun alusta lähtien. On koukannut äitinsä matkaansa ja menevät kummityttömme syntymäpäiviä ja äitienpäivää viettämään.

Me pojan kanssa olemme kotona - pojalla tyypilliset kevätallergian oireet ja on aika lailla tukossa, eilen oli jo vähän parempi, joten toivotaan....ja lupasi tehdä minulle äitienpäiväruoan :) - 16 vee - minun ihana poikani, jonka takia saan viettää äitienpäivää.......muistaisin vain aina arvostaa häntä.....

Viettäkäämme oikein ihanaa äitienpäivää ----
Minun rakas äitini on taivaassa ja vilkuttelee sieltä minulle terveisensä..

-------
Äiti
- sinä olet taas mielessäni,
tänäkin päivänä.... ÄITI....niin vahva sana...
Kohotan katseeni taivaisiin,
ja ajattelen sinua,
kyynel sokaisee katseeni hetkeksi.
Olit ja olet vieläkin niin rakas minulle,
minun oma äitini!
------


1 kommentti:

Hilkka kirjoitti...

Ihanaa äitienpäivää sinulle:) Yksin minäkin täällä viettelen, se ei ole mikään ongelma---saa tehdä mitä huvittaa, taidankin käydä tuossa Heinolan Lintutalolla katsomassa näyttäiskö riikinkukko pyrstönsä tänäänkin! Poikani soitti eilen, muisti jopa ajoissa.Hän on kanssa tosi allerginen, oli nyt käynyt oikein lääkärissä ja saanut jotain uutta reseptiä-en muista nimeä-ja helpottaa aivan tuhottoman hienosti:))